Får du nok ud af din markedsføring, salg og dit CRM-system?

Customer Relationship Management (CRM) bruges I flere og flere virksomheder. Desværre tror mange, at CRM kun omfatter CRM-systemet.

CRM omfatter alt fra ledelse, metoden, planen, sælgernes indsatser og markedsføring med telemarketing, nyhedsmails, breve, tilfredshedsanalyser, video, hjemmesiden, seminarer osv. og ikke mindts rapporter til at måle, om du realiserede de mål, som du satte op for dig selv.

CRM-systemet er kun ”motoren i bilen”. Bilen skal have en fører, kortlæser, passagerer, formål, mål, retning, hastighed, energi, vedligehold osv.

Hos Team Direct omfatter Customer Relationship Management både viden om og færdigheder i alle elementerne i CRM

  • Metoden: Processer, missioner, visioner, mål, ressourcer, strategier, taktikker.
  • Planen: Planlægning skal være dynamisk og planen skal forandres når vilkår ændres.
  • Rapporter: Analyse af kunders købsdata og undersøgelser af kunders tilfredshed og behov.
  • Processer: For beslutningstagere og sælgere og salget som helhed.
  • CRM-systemet: Installation, tilpasning, undervisning, træning, dataadministration, ledelsesinformation.
  • Målgruppen: Segmentering og forståelse af målgruppens behov og beslutningscenter.
  • Organisationen: Fra topledelsen, taktiske chefer og de udførende medarbejdere.
  • Kommunikation: Sælgere, nyhedsbreve, nyhedsmails, hjemmeside, sociale medier, telemarketing, tilfredshedsanalyser og alle andre indsatser.
  • Økologi: Viden skal genbruges i organisationen så viden og færdigheder deles i organisationen.
  • Økonomi: Indsatserne skal skabe større indtjening. Udgifter til markedsføring er altid en investering i et forventet udbytte.
  • Kulturen: Alle medarbejdere skal kende til, forstå, bruge og dele viden så kulturen udvikles.
  • Uddannelse: CRM er en ny disciplin, som kræver træning af alle, som skal inddrages i processerne.
  • Projektledelse: Fra planlægning, koordinering, eksekvering til kontrol af effekt.

Du kan få din egen marketing og CRM-assistent med mange erfaringer og færdigheder

  • Værktøjskassen er fyldt og kontaktnettet er stort
  • Køb 3 måneder ad gangen til lav pris
  • Fastlagte arbejdsmøder – face2face eller online
  • Skriftlige planer – løbende opdateret
  • Fordeling af arbejdsopgaver
  • Rapporter samler viden – Business Intelligence System
  • Træning af hele organisationen og oparbejdelse af erfaring

Når du bruger Team Direct som din faste CRM-assistent, så får du en udvidelse af din organisation, som både har mange års erfaring og færdigheder i CRM-systemet, og som kan snakke med alle niveauer i organisationen, og koordinere opgaver på plads med alle eksterne leverandører og partnere.

Brug Team Direct når du vil have indtjening ud af dit CRM-system!