Peptalk og foredrag i B2B, CRM og markedsføring med Microsoft Office

Foredrag og peptalk varer 1½-3 timer afhængig af behov og aftale om indhold, som aftales individuelt.

Den dynamiske CRM-organisation skaber større resultater
Hvordan skabes der en mere effektiv organisation til både at udføre overordnet planlægning og detaljeret salg

  • samarbejder på tværs af grupperne og mellem personerne
  • den dynamiske plan samler viden
  • CRM-systemet er motoren i drift af salg og produktion
  • indsatserne i det daglige

Salg på B2B-markedet – smarte værktøjer til mere salg
Alt for mange virksomheder har sælgere, som bruger gammeldags værktøjer og rutiner i deres salg. Det medfører manglende central planlægning, spild af ressourcer og mål, som ikke bliver realiseret. Få et inspirerende foredrag om

  • Planlægning af salget fra top til bund
  • CRM-systemet er omdrejningspunktet for al kommunikation
  • Salget som en del af virksomhedens samlede markedsføring
  • Redskaber til at styre salget på plads
  • Salgscentralen – et stærkt værktøj offline og online
  • Hvordan skal vi forstå beslutningstageren og hvordan skal vi styre salget
  • Brug telefonen til at skabe mere salg

Markedsføring med Microsoft Office
Markedsføring er i mange virksomheder blot indrykning af annoncer, men med Office-pakken kan det gøres både effektivt og meget billigt sammenlignet med udgiften og respons på annoncer.

  • Marketingplanen udarbejdes i Word
  • Marketingdatabasen opbygges i Access – case med gennemgang af CRM-mini i Access
  • Direct mail med opsætning og brevfletning i Word til print
  • Elektroniske nyhedsmails i HTML flettet med Word til udsendelse via Outlook
  • Gennemførelse af markedsanalyser
  • Analyse af data fra markedsanalysen ved brug af Excel

Tilfredsanalyser – plan, skema, analyse og rapport
At gøre kunder tilfredse er den billigste markedsføring. Med Microsoft Office kan alle gennemføre deres egne tilfredshedsanalyser med postale spørgeskemaer eller telefoniske interviews

  • Planlægning af analyseprocessen
  • Motivationsbrev, spørgeskema, spørgsmål og svarkategorier
  • Database til styring af respondenter, breve og besvarelser
  • Bearbejdning af data i Excel med krydstabuleringer
  • Rapportens opbygning og udarbejdelse i Word