Få sparring til din egen tilfredshedsanalyse

Brug ½-1 time og få inspiration og praktiske redskaber til din næste tilfredshedsanalyse.

Vi tager udgangspunkt i dit behov for at undersøge dine kunders tilfredshed og de konkrete opgaver i tilfredshedsanalysen.

Du kan gennemføre tilfredshedsanalyser løbende efter hver levering, månedlig, kvartalsvis, årligt eller hvad der passer til jeres behov. Hvis I samler data fra flere analyser, så bliver det nemmere at se udviklingen og effekten af jeres indsatser.

I kan skabe et meget stærkt ledelsesredskab ved at kombinere analysens resultater med jeres CRM-system. Hvis I kombinerer tilfredshedsanalysen med en VIP-kundeklub, så har I et meget stærkt fundament for at skabe loyale kunder.

Praktiske redskaber

  • Formål med analysen
  • Spørgeskema
  • Analyseplan
  • Metoden
  • Struktur og rammer for at planlægge og gennemføre analysen

IT-systemer

  • SurveyMonkey eller andre WEB-skemaer til at indsamle svar
  • Survey-systemet eller Excel til at analysere data

Din plan for at komme videre

  • Indhold
  • Anvendelse

 

Tidspunkt: Aftales
Sted: ZOOM
Pris: 0 kr
Tilmelding:  Tilmeld dig her
Sammensæt jeres egen workshop til jeres behov.