Gør dine kunder gladere, så køber de mere! Tilfredshed er forudsætningen for at sælge mere. Så enkelt er det.

Det er nemt at undersøge kundernes tilfredshed.

Lav et kort spørgeskema med f.eks. 10 spørgsmål, vælg de 10, 20 eller 50 af vigtigste kunder, ring til dem eller send et brev eller mail, og saml alle svarene i et system til analyse af svarene. Det behøver slet ikke være så kompliceret.

Deltag på workshop i tilfredshedsanalyser, så får du værktøjskassen, som du kan tage med hjem, og selv gennemføre analyser af dine kunders tilfredshed.

Redskaberne og metoden kan også bruges til at undersøge dine medarbejderes tilfredshed, hvis du gerne vil undersøge klimaet i din organisation.

Program og indhold

  • Praktiske redskaber til at planlægge og gennemføre analyser
  • Teorien bag tilfredshedsanalyser
  • Metoder til gennemførelse af tilfredshedsanalyser
  • Brug tilfredshedsanalyser i markedsføringen – viden fra analyser skal bruges til noget
  • Spørgsmål og svar i tilfredshedsanalysen – ”Som du råber i skoven får du svar!”
  • Projektledelsen af tilfredshedsanalyser – hvor svært kan det være!
  • Værktøjskassen til at gennemfør analysen og brug resultaterne fremadrettet
  • Analyseplanen styrer og koordinerer alle processer på plads
  • Spørgeskemaet – hvordan bygges det op, hvordan spørges, hvilke svarmuligheder gives
  • Survey systemet – svar skal gemmes og analyseres – vi bruger Survey Monkes gratis version, men brug gerne dit eget system
  • Rapporten – her samles viden, men hvordan bruges viden?

Tidspunkt: 5/1-2018, klokken 9:00-12:00, indtjekning fra 8:30
Sted: Symbion KonferenceCenter, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø
Pris: 800 kr
Afmelding: Senest 7 dage før af hensyn til logistik og forplejning

Tilmelding:  Tilmeld dig her

Bestil jeres helt egen workshop og sammensæt indholdet til jeres behov.

Claus Fardal, HD-afsætning, Team Direct har over 25 års erfaring med B2B-salg med

  • Erfaring med postalte, telefoniske og web-baserede tilfredshedsanalyser
  • Erfaring med både små og store analyser, kvantitative og kvalitative
  • Fokuserer på gentagelse af analyser, så erfaring opbygges over tid
  • Gør tilfredshedsanalysen til del af virksomhedens samlede marketing