Workshop: Tilfredshedsanalyser – lær at gøre det selv

Gør dine kunder gladere, så køber de mere! Så enkelt er det.

Deltag på workshop i tilfredshedsanalyser, så får du værktøjskassen, som du kan tage med hjem, og selv gennemføre analyser af dine kunders tilfredshed.

Tilfredshed – forudsætningen for at sælge mere og få viden om dine kunder

  • Teorien bag tilfredshedsanalyser
  • Metoder til gennemførelse af tilfredshedsanalyser
  • Brug tilfredshedsanalyser i markedsføringen – viden fra analyser skal bruges til noget
  • Spørgsmål og svar i tilfredshedsanalysen – ”Som du råber i skoven får du svar!”
  • Projektledelsen af tilfredshedsanalyser – hvor svært kan det være!

Værktøjskassen – Gennemfør analysen og brug resultaterne fremadrettet

  • Analyseplanen styrer og koordinerer alle processer på plads
  • Spørgeskemaet – hvordan bygges det op, hvordan spørges, hvilke svarmuligheder gives
  • Survey systemet – svar skal gemmes og analyseres – vi bruger Survey Monkes gratis version, men brug gerne dit eget system
  • Rapporten – her samles viden, men hvordan bruges viden?

Claus Fardal, HD-afsætning, Team Direct har over 25 års erfaring med B2B-salg med

  • Erfaring med postalte, telefoniske og web-baserede tilfredshedsanalyser
  • Erfaring med både små og store analyser, kvantitative og kvalitative
  • Fokuserer på gentagelse af analyser, så erfaring opbygges over tid
  • Gør tilfredshedsanalysen til del af virksomhedens samlede marketing