Jeres databaser er guldminer af informationer om kunder og kundeemner. Hvor meget guld I graver ud af minen, afhænger af de redskaber, som I bruger, og den måder I bruger redskaberne på.

webCRM er et særdeles effektiv CRM-system med et utal af funktioner

  • Pipeline er det centrale redskab for at skabe overblik i B2B-salget
  • Aktiviteter gør det nemt for alle ansvarlige at følge op på deres opgaver
  • Oversigter er værktøjet, som genererer rapporter og udtrækker personer, firmaer, ordrer, tilbud, projekter, aktiviteter og andre informationer.
  • Mails kan sendes ud til én ad gangen eller til mange i forbindelse med nyhedsmails eller tilbudsmails til særligt udvalgte målgrupper.
  • PDF-dokumenter giver mulighed for at skræddersy opsætning af tilbud og kontrakter, så det passer til jeres grafiske linje
  • Tilbud udarbejdes til kunder og emner og der er mulighed for budgetstyring
  • Ordrer styres på plads når tilbuddet er kommet i hus
  • Kampagne-modulet giver mulighed for tilfredshedsanalyser – enkeltstående, ad hoc eller løbende
  • Kalenderen gør det nemt at skabe overblik over egen og andres aftaler
  • Landingpage giver mulighed for kunder selv at registrere data i databasen
  • ERP-integration giver mulighed for at sammenkæde jeres CRM med ERP. På den måde er der fuld sammenhæng mellem alle jeres systemer
  • Mobil-version giver mulighed for at have al din viden på telefonen
  • … der er flere funktioner endnu

Bruges webCRM optimalt, så kan systemet blive omdrejningspunkt for hele virksomhedens drift med

  • Marketing – understøttelse af alle funktioner fra sælgere, nyhedsmails, specialmails, telemarketing, tilfredshedsanalyser,
  • Produktion – når ordren er i hus skal den produceres på plads
  • Administration – når ordren er afsluttet skal den faktureres og alle data er nu tilgængelige for ledelsens planlægning og analyser
  • Udvikling – kan styres på plads med systemet når udviklingsopgaverne gøres til en del af ledelsesprocessen

Customer Relationship Management (CRM) handler ikke om et system. CRM er en ledelsesproces, hvor ledelsen skal bruge CRM-systemet som værktøj til at gennemføre virksomhedens driftsopgaver.

Læs mere om webCRM på deres hjemmeside.