Har du en fornemmelse af at både dig selv og dit team kunne sælge mere end I gør i dag? Så får du i løbet af få timer masser af konkret inspiration til, hvordan du kan styrke indsats og resultater af jeres salg og markedsføring.

Vores fokus er på, hvordan du sikrer dig:

  • At den enkelte sælger prioriterer sin tid/ressourcer mere målrettet og effektivt i hverdagen
  • Et markant løft i aktivitetsniveauet mod de vigtigste kunder og leads
  • Et betydeligt bedre overblik over jeres pipeline og styrken heri  – både samlet og pr sælger

Vi har analyseret på mere end 2.000 virksomheders salgskæder og 4.000 virksomheders eksportfremstød. Analyserne dokumentere en række svage led hos 9 ud af 10 virksomheders salgskæder og hvordan en salgsansvarlig, med få ændringer og enkle værktøjer, kan få mere ud af de eksisterende ressourcer i salget. Uden at nogen af den grund skal løbe stærkere!

Du får masser af inspiration og værktøjer med hjem

Med afsæt i vores analyser præsenterer vi dig undervejs for en række af de redskaber, som vi selv har erfaret virker. Der er tale om simple værktøjer, som du kan gå hjem og anvende straks efter seminaret, herunder f.eks.:

  • Hvordan segmenteres vores kunder efter lønsomhed
  • Hvilke mål og KPI’er skal jeg introducerer i min salgsorganisation
  • Hvad skal en konkret og eksekverbar handlingsplan indeholde
  • Hvordan sikre jeg mig at vores lead kanaler genererer flere gode leads
  • Hvad skal der til for at løfte vores konverteringsrate på tilbud
  • Hvordan bruger jeg CRM-systemet til at gøre sælgerne mere effektive

Tidspunkt: 27/10 klokken 9:00-12:00, indtjekning fra 8:30
Sted: Symbion KonferenceCenter, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø
Pris: Gratis.  Ved udeblivelse faktureres 500 kr
Tilmelding:  Tilmeld dig her

Niels Holme, CM-afsætning, TheLeadCompany, >25 års B2B-erfaring

  • Identificere stærke og svage led i jeres salgskæde
  • Udfordre, motivere og skaber enighed om nødvendige indsatser og værdi heraf
  • Udvikler sælgere og salgsledelse til et mere effektivt salg med afsæt i konkrete køreplaner, ledelsessparring, salgstræning og opfølgning
  • Sikre skarpe køreplaner og realisering heraf
  • Styrker fødekanalen til salget med fokuserede lead kanaler og brug af CRM

Læs mere på http://www.theleadcompany.dk/

Claus Fardal, HD-afsætning, Team Direct >25 års erfaring med B2B-salg

  • Udvikling og implementering af CRM-systemer
  • Salgsledelsens rapporter fra CRM-systemet
  • Telemarketing og markedsanalyser til at finde nye kunder
  • Optimering af salgsafdelingens indsats
  • Online/fysisk træning af sælgere i brug af salgsværktøjer
  • Oprydning og opkvalificering af data i salgssystemer