Kom på workshop og få viden om og værktøjer til at lede marketingprocesserne i din virksomhed.

Strategier og planer er vigtige, men i sidste ende er det gennemførslen af dem, der skaber resultaterne. Effektive salgs- og marketingprocesser er derfor én af de vigtigste forudsætninger for at skabe resultater. Det kræver de rigtige processer og en CRM-løsning, der understøtter dem.

Vi har sammensat et inspirerende program for en workshop med udgangspunkt i Michael Rasmussens nye bog ”Ledelse af marketing”.

På workshoppen får du viden om, hvordan du kan forbedre jeres salgs- og marketingprocesser. Du får redskaber til at implementere salgsprocesserne i jeres CRM-system, så systemet understøtter de nye processer optimalt.

Indhold på seminaret

  • Hvordan får du salg og marketing til at fungere effektivt? Få redskaber til at skabe de bedst mulige rammer for salgs- og marketingindsatsen.
  • Marketing- og salgsprocessen. Hvorfor er processerne vigtige, hvordan bliver de effektive og hvordan får du salgs-og marketingprocessen til at hænge sammen med kundernes beslutningsproces?
  • Salgsprocessen implementeres i CRM-systemet. Med udgangspunkt i de interne og eksterne vilkår for virksomhedens forretningsgrundlag fastlægges den faktiske opsætning og brug af CRM-systemet.
  • Implementering med arbejdsplan – hvor svært kan det være. Når behovet er fastlagt, skal der udarbejdes en plan. Med udgangspunkt i processerne og behovet for opsætning af systemet udarbejdes en plan.

Målgruppen er salgs- og marketingchefer og andre ledere indenfor salg og markedsføring i mindre og mellemstore virksomheder.

Tidspunkt: 3/11, klokken 9:00-12:30, indtjekning fra 8:30
Sted: Symbion KonferenceCenter, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø
Pris: Gratis – No show gebyr  på 500 kr
Afmeld: Senest 2 dage før af hensyn til logistik og forplejning

Tilmelding:  Tilmeld dig her

Michael Rasmussen, Attivo, +25 års erfaring med Marketing og CRM

  • Erfaring af SAS, TDC, EuroBonus
  • Implementering og brug af CRM-metoder og CRM-systemer
  • Projektledelse af marketing og produktudvikling
  • Optimering af salgs- og marketingprocesser
  • Pioner indenfor marketing automation

Læs mere på www.attivo.dk

Claus Fardal, Team Direct +25 års erfaring med B2B-salg

  • Udvikling og implementering af CRM-systemer
  • Salgsledelsens rapporter fra CRM-systemet
  • Telemarketing og markedsanalyser til at finde nye kunder
  • Optimering af salgsafdelingens indsats
  • Online/fysisk træning af sælgere i brug af salgsværktøjer
  • Oprydning og opkvalificering af data i salgssystemer