Få sparring til din egen tilfredshedsanalyse
Brug ½-1 time og få inspiration og praktiske redskaber til din næste tilfredshedsanalyse.
Vi tager udgangspunkt i dit behov for at undersøge dine kunders tilfredshed og de konkrete opgaver i tilfredshedsanalysen.
Du kan gennemføre tilfredshedsanalyser løbende efter hver levering, månedlig, kvartalsvis, årligt eller hvad der passer til jeres behov. Hvis I samler data fra flere analyser, så bliver det nemmere at se udviklingen og effekten af jeres indsatser.
I kan skabe et meget stærkt ledelsesredskab ved at kombinere analysens resultater med jeres CRM-system. Hvis I kombinerer tilfredshedsanalysen med en VIP-kundeklub, så har I et meget stærkt fundament for at skabe loyale kunder.
Praktiske redskaber
- Formål med analysen
- Spørgeskema
- Analyseplan
- Metoden
- Struktur og rammer for at planlægge og gennemføre analysen
IT-systemer
- SurveyMonkey eller andre WEB-skemaer til at indsamle svar
- Survey-systemet eller Excel til at analysere data
Din plan for at komme videre
- Indhold
- Anvendelse

Tidspunkt: Aftales
Sted: ZOOM
Pris: 0 kr
Tilmelding: Tilmeld dig her
Sammensæt jeres egen workshop til jeres behov.