Telemarketing er et effektivt værktøj til at få nye kunder og sælge mere til eksisterende kunder.
Når telemarketing gennemføres professionelt, respektfuld og struktureret, så kan telefonen skabe stor værdi.
Telemarketing kan bruges til meget:
- nysalg og mersalg! Husk at dine kunder har behov, og de har brug for din hjælp. Ofte kan de på få minutter formulere deres behov.
- navneopdatering af brevmodtagere før udsendelse af direct mail
- behovskvalificering hos kunder og potentielle købere
- opfølgning på direct mail med konkrete tilbud
- tilfredshedsanalyser efter hver leveret ordre, kvartalsvis eller årligt
- mødeaftaler til konsulenter
- markedsundersøgelser til afdækning af potentiale, kendskabsgrad osv.
Brug Team Direct til at gennemføre selve telefonkontakten på følgende måder:
- ad hoc tele-konsulent, som sidder hos jer
- jeres egne konsulenter uddannes til at gennemføre telemarketing
- eksternt telemarketingbureau ringer op
- Oprettelse af telemarketingfunktion med jeres medarbejdere
Kontakten skal selvfølgelig styres på plads med CRM-systemet, så data ikke forsvinder og kan genbruges.
Team Direct kan tage ansvaret for alle opgaver som planlægning, styring, tele-software, fremskaffelse af telemarketingkonsulenter, briefing, segmentering af målgruppe, etablering af hardware, udarbejdelse af rapport og løbende projektledelse via onlinemøder med telemarketingkonsulenter hos jer.