Gennemfør WEB-baserede analyser hurtigt og effektivt

Web-baserede analyser blandt kunder, medarbejdere og forhandlere er en effektiv måde at få viden om dit marked og din organisation.

Analyserne behøver ikke være store og forkromede. 10 velvalgte spørgsmål til de 100 vigtigste kunder kan give dig værdifuld viden, som du kan bruge i planlægning af indsatser. Få gennemført web-baserede analyser af

  • tilfredshed blandt kunder, medarbejdere eller partnere
  • brugsomfang og hyppighed blandt dine brugere
  • forventninger til køb og brug af dine løsninger

Dine kunder har brug for dig!

Derfor vil de gerne svare på dine spørgsmål.

Hold dig ikke tilbage fra at række ud efter dine kunders nye ønsker og tilfredshed med samarbejdet.

SurveyMonkey gør det nemt at analyser via Internettet.

Når du overholder nogle få regler, så er det nemt at gennemføre analyser

  • Spørgeskemaet skal være kort med få spørgsmål
  • Spørgsmålene skal være korte og ”lukkede” – SÅVIDT MULIGT
  • Svarmulighederne skal være nemme at gruppere
  • Målgruppen vælges med omhu
  • Motivationsmailen skal være kort og nem at forstå

10 skridt for at komme i mål med analysen

  1. Plan med motivationsmail og spørgeskema udarbejdes i Word
  2. Sammenhæng med dit økonomisystem og/eller CRM-system
  3. Opsætning af SurveyMonkey konto
  4. Motivationsmail udarbejdes
  5. Spørgeskema udarbejdes
  6. Målgruppen af personer importeres ind i SurveyMonkey
  7. Testudsendelse af motivationsmail før endelig udsendelse
  8. Udsendelse af motivationsmail
  9. Besvarelser fra respondenter
  10. Rapport udarbejdes med konklusioner og anbefalinger for nye indsatser

Team Direct kan hjælpe, hvad enten du bruger dit eget survey-system, Microsoft Forms, SurveyMonkey eller et andet system.