Skab større indtjening i din virksomhed og større bevidsthed i organisationen med en værdikædeanalyse.

Værdikædeanalysen gør det nemmere at producere og levere jeres ydelser og produkter.

Værdikædeanalysen gør det også nemmere at dele erfaringer i jeres organisation.

Resultatet af værdikædeanalysen er

  • Optimering af arbejdsgangen med procesguiden
  • Manual og skriftlig guide med beskrivelse af hvad, hvornår, hvem, hvordan og ikke mindst hvorfor
  • IT-system til at understøtte og optimere processerne

Brug værdikædeanalysen til at undersøge

  • Behovet hos slutbrugerne
  • Opgaver der skal udføres og rapporteres i processen
  • Tidsplan for opgaverne og delfaserne i jeres processer
  • Faserne for de udvalgte opgaver
  • Funktionsområder i jeres organisation og afdelingernes bidrag i processerne
  • Ansvarsfordeling af arbejdsopgaver fordelt på personer

Værdikædeanalyse kan bruges på funktionsområder i din virksomhed som

  • Ledelse og strukturer for ansvarsfordeling
  • Salg- og markedsføring – planlægning, gennemførelse af effektmåling
  • Produktion af jeres løsninger
  • Levering af hele koncepter
  • Service- og support – opgaver, som leveres i fortsættelse af installationen og kundens daglige brug