Skab større indtjening i din virksomhed og større bevidsthed i organisationen med en værdikædeanalyse.
Værdikædeanalysen gør det nemmere at producere og levere jeres ydelser og produkter.
Værdikædeanalysen gør det også nemmere at dele erfaringer i jeres organisation.
Resultatet af værdikædeanalysen er
- Optimering af arbejdsgangen med procesguiden
- Manual og skriftlig guide med beskrivelse af hvad, hvornår, hvem, hvordan og ikke mindst hvorfor
- IT-system til at understøtte og optimere processerne

Brug værdikædeanalysen til at undersøge
- Behovet hos slutbrugerne
- Opgaver der skal udføres og rapporteres i processen
- Tidsplan for opgaverne og delfaserne i jeres processer
- Faserne for de udvalgte opgaver
- Funktionsområder i jeres organisation og afdelingernes bidrag i processerne
- Ansvarsfordeling af arbejdsopgaver fordelt på personer
Værdikædeanalyse kan bruges på funktionsområder i din virksomhed som
- Ledelse og strukturer for ansvarsfordeling
- Salg- og markedsføring – planlægning, gennemførelse af effektmåling
- Produktion af jeres løsninger
- Levering af hele koncepter
- Service- og support – opgaver, som leveres i fortsættelse af installationen og kundens daglige brug