Analyse af data er den bedste metode til at udtrække viden om, hvad der er sket.

Gennemfør analyserne løbende, så du kan se udviklingen i tilfredshed.

 

Metoden for analyser er typisk

  • digitalt via mail og spørgeskemaer på hjemmesiden
  • telefonisk med beslutningstageren til indsamling af navne, behov, ønsker og grundlæggende forudsætninger
  • postalt med spørgeskema, som skal returneres
  • analyse af tilfredshedsanalyser eventuelt kombineret med købsdata fra økonomisystemet

 

Gennemførelse analyser af

  • tilfredshed blandt kunder for at afdække tilfredshed og ønske om mere køb
  • behovskvalificering
  • loyalitet
  • potentiale

 

IT-systemet er rygraden i gennemførelsen af analysen

  • samling af målgruppen for analysen
  • udsendelse af motivationsmail til målgruppen
  • spørgeskema
  • indsamling af svar på spørgsmål
  • styring af respondenter
  • udarbejdelse af rapport og statistikker