Deltag i spændende og praktisk mini-workshop og se, hvordan du på en nem måde kan skabe et mere succesfuldt salg ved brug af en praktisk metode og dit CRM-system.

Dit udbytte ved at deltage er

  • Nem metode til at planlægge din salgsstrategi
  • Model til at sætte mål for indsatser og resultater
  • Redskab til opdeling og segmentering af dine kunder
  • Viden om hvilke felter og funktioner, som dit CRM-system skal indeholde

Vi har sammensat et indhold af de vigtigste opgaver, der skal til, for at du kan realisere dit salg.

  • Strategisk ledelse – få en nem metode, som får redskaberne og indsatserne til at hænge sammen
  • Målsætninger – se hvordan du kan bruge KPI (Key Performance Indicators) til at gøre hele organisationen mere bevidst om jeres mål
  • ABCD-segmentering – opdel din kunder og kundeemner i grupper, så salgsindsatserne bliver mere lønsomme
  • CRM-systemet – se hvordan CRM-systemet sættes op, så der skabes sammenhæng mellem metode, mål og indsatser

Målgruppen er medarbejdere fra ledelsen, salgsledelsen, sælgere, marketingafdelingen og IT-medarbejdere med ansvar for CRM-systemet.

Du går hjem med en værktøjskasse og færdighederne, som du kan bruge i dit daglige salgs- og marketingarbejde.

Arrangementet gennemføres i samarbejde med Tommy Jørss fra Kundekontoret.

Mini-workshoppen er begrænset til 14 deltagere.

Tidspunkt: 5/9-2019, klokken 8:00-10:45
Sted: World Trade Center, Borupvang 3, 2750 Ballerup
Pris: 950 kr ekskl. moms, Gratis for medlemmer af Vækstvirksomhederne
Afmelding: Senest 3 uger før.

Tilmelding:  Tilmeld dig her

Sammensæt jeres egen workshop til jeres behov.