Bruger I webCRM, og savner at dokumentere lønsomheden og værdien af systemet?
Har I behov for ledelsesinformation om kunder, kundeemner, tilbud, ordre og planlagte salgsindsatser?
Kan du prioritere jeres målgrupper og personer?
Kunne du tænke dig at blive mere effektiv til at gennemføre jeres salg og markedsføring?

Deltag på workshop og få værktøjer til webCRM, så I selv kan skabe ledelsesinformation, så I får færdigheder i at planlægge og gennemføre målrettet markedsføring.

Du går hjem med en værktøjskasse og færdighederne, som du kan bruge i dit daglige marketingarbejde.

Giv redskaberne videre til kollegaer, så I oparbejder erfaringer i jeres organisation.

Målgruppe: Ledere, marketingansvarlige og sælgere i virksomheder som bruger webCRM, eller som overvejer at bruge systemet.

Program og indhold

  • Metoden – B2B-salg og opsætning af CRM-systemet
  • Planlæg – brug CRM-systemet, så det understøtter salget og markedsføringen
  • Salgsplanen – styrer fortidens information og fremtidens indsatser
  • Ledelsesinformation – rapporter på en nem og smart måde til ledelsen og de enkelte brugere
  • Salget – målrettet brug af CRM-systemet i det daglige salg
  • Salgs- og nyhedsmails – opsætning og udsendelse

Tidspunkt: 9/8-2018, klokken 9:00-12:00, indtjekning fra 8:30
Sted: Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 Kbh. Ø
Pris: 800 kr
Afmelding: Senest 7 dage før af hensyn til logistik og forplejning

Tilmelding:  Tilmeld dig her

Sammensæt jeres egen workshop til jeres behov.

Underviser:

Claus Fardal, Team Direct ApS, HD-afsætning, >25 års erfaring med B2B-salg og brug af mennesker til at skabe det optimale team

  • Planlægger, implementerer og drifter CRM-systemer
  • Implementerer salgsprocesser i organisationer
  • Analyse af markedet, kunder og medarbejdere
  • Strukturerer salgsafdelingens indsatser
  • Ledelsesinformationssystemer og ledelsesinformation